Hybridní NN konference

V květnu 2021 jsme uspořádali hybridní konferenci s high quality streamem pro 500 lidí týmu NN na 15 různých místech napříč celou ČR. Event byl určený pro prezentaci obsahu vedením, součástí bylo i slavnostní předávání cen. Vytvořili jsme poutavý obsah s pokročilými 3D grafickým řešením pro živé vysílání, a to včetně změn prostředí studia pro každé téma události. V rámci hybridního modelu jsme kombinovali předem nahrané a živé relace. Event jsme uskutečnili ve spolupráci s týmem Happenee.

Hybridní NN konference

V květnu 2021 jsme uspořádali hybridní konferenci s high quality streamem pro 500 lidí týmu NN na 15 různých místech napříč celou ČR. Event byl určený pro prezentaci obsahu vedením, součástí bylo i slavnostní předávání cen. Vytvořili jsme poutavý obsah s pokročilými 3D grafickým řešením pro živé vysílání, a to včetně změn prostředí studia pro každé téma události. V rámci hybridního modelu jsme kombinovali předem nahrané a živé relace. Event jsme uskutečnili ve spolupráci s týmem Happenee.


Mezinárodní konference UNICEF

Videomapping v NYC k 30. výročí Úmluvy o právech dítěte. 

Více zde.

Mezinárodní konference UNICEF

Videomapping v NYC k 30. výročí Úmluvy o právech dítěte. 

Více zde.


AXIS Communications: série virtuálních konferencí

BEA 2021 shortlist v kategorii " Use of technology". Pro AXIS Communications jsme realizovali sérii virtuálních eventů. Vůbec první virtuální akce Axis Kick off Meeting se konala pro 5 regionů, zaměřená byla na zapojení zaměstnanců a zábavu. Hlavní náplní eventu byly rozhovory pořádané z greenscreenů přímo v kancelářích Axis v 6 různých zemích/lokacích s desítkami připojených účastníků online. Pro online účastníky byly připravené různé gamifikace a velký počet interaktivních funkcí zvyšujích výrazně engagement.


Více v článku Marketing a Media.


AXIS Communications: série virtuálních konferencí

BEA 2021 shortlist v kategorii " Use of technology". Pro AXIS Communications jsme realizovali sérii virtuálních eventů. Vůbec první virtuální akce Axis Kick off Meeting se konala pro 5 regionů, zaměřená byla na zapojení zaměstnanců a zábavu. Hlavní náplní eventu byly rozhovory pořádané z greenscreenů přímo v kancelářích Axis v 6 různých zemích/lokacích s desítkami připojených účastníků online. Pro online účastníky byly připravené různé gamifikace a velký počet interaktivních funkcí zvyšujích výrazně engagement.


Více v článku Marketing a Media.



COTY konference

Konference pro newyorského výrobce kosmetických přípravků COTY se uskutečnila v září 2017 ve městě Phoenix v Arizoně. Eventu se v sále zúčastnilo několik stovek lidí. Použili jsme tři velké LED obrazovky, aby kopírovaly část osmiúhelníku. Pro každou sekci konference jsme vytvořili 3D pozadí odpovídající firemnímu designu.


Video zde. Celý článek najdete na našem US webu.


COTY konference

Konference pro newyorského výrobce kosmetických přípravků COTY se uskutečnila v září 2017 ve městě Phoenix v Arizoně. Eventu se v sále zúčastnilo několik stovek lidí. Použili jsme tři velké LED obrazovky, aby kopírovaly část osmiúhelníku. Pro každou sekci konference jsme vytvořili 3D pozadí odpovídající firemnímu designu.


Video zde. Celý článek najdete na našem US webu.



Adidas Central Europe East Brand Day

Pro tuto značku jsme ve spolupráci s agenturou JAD Pro a stage designérem Martinem Hruškou vytvořili v roce 2014 unikátní pojetí Brand Day pro region CEE. Prezentovaly se zde marketingové strategie a produktové řady pro nadcházející období. Akce se uskutečnila v NH Sports Hotel v Olomouci. Agentura JAD Pro si z jeho prostor vybrala tenisovou halu, kterou přetvořila v dynamickou, obřími kulisami různých rozměrů doplněnou, konferenční halu. V rámci obsahu pro mapping jsme vytvořili originální 3D grafiku s tématikou street culture a brandový obsah k prezentaci statistických čísel, vizí a výsledků značky Adidas.


Více o projektu zde.

Adidas Central Europe East Brand Day

Pro tuto značku jsme ve spolupráci s agenturou JAD Pro a stage designérem Martinem Hruškou vytvořili v roce 2014 unikátní pojetí Brand Day pro region CEE. Prezentovaly se zde marketingové strategie a produktové řady pro nadcházející období. Akce se uskutečnila v NH Sports Hotel v Olomouci. Agentura JAD Pro si z jeho prostor vybrala tenisovou halu, kterou přetvořila v dynamickou, obřími kulisami různých rozměrů doplněnou, konferenční halu. V rámci obsahu pro mapping jsme vytvořili originální 3D grafiku s tématikou street culture a brandový obsah k prezentaci statistických čísel, vizí a výsledků značky Adidas.


Více o projektu zde.


Konference Unipetrol

Alternativní paliva, sdílení automobilů nebo autonomní řízení - to jsou některá z témat druhého ročníku konference Reactions Conference pořádané Unipetrolem, která se konala ve fóru Forum Karlín v Praze 11. října.

Konference získala ocenění jako nejlepší B2B event roku 2017.

Konference Unipetrol

Alternativní paliva, sdílení automobilů nebo autonomní řízení - to jsou některá z témat druhého ročníku konference Reactions Conference pořádané Unipetrolem, která se konala ve fóru Forum Karlín v Praze 11. října.

Konference získala ocenění jako nejlepší B2B event roku 2017.


Digital Workforce Summit

IPsoft patří ke špičce ve výzkumu a vývoji umělé inteligence s více než 100 pobočkami po celém světě. Koncem roku 2016 oslovila tato technologická společnost našeho partnera Eventique, aby pomohl s konceptualizací, navržením a vytvořením přelomové akce, kterou by se stal Digital Workforce Summit (DWS).


Summit se konal na Cipriani 25 Broadway v newyorském finančním okrsku, kde se sešli světoví lídři v oblasti vědy, techniky a strojírenství, aby uspořádali jednodenní událost. Třicet stop vysoká LED obrazovka, největší, jaká kdy byla na místě instalována, byla centrálním displejem pro podmanivou pohybovou grafiku a nepřeberné množství informací o vrcholu. 90″ LED obrazovky lemovaly středovou stěnu pro další mapování pohybové grafiky a také dvě další 16″ x 9′ obrazovky umístěné uprostřed místnosti pro prezentace a IMAG zachycení.


Více na Eventique.


Digital Workforce Summit

IPsoft patří ke špičce ve výzkumu a vývoji umělé inteligence s více než 100 pobočkami po celém světě. Koncem roku 2016 oslovila tato technologická společnost našeho partnera Eventique, aby pomohl s konceptualizací, navržením a vytvořením přelomové akce, kterou by se stal Digital Workforce Summit (DWS).


Summit se konal na Cipriani 25 Broadway v newyorském finančním okrsku, kde se sešli světoví lídři v oblasti vědy, techniky a strojírenství, aby uspořádali jednodenní událost. Třicet stop vysoká LED obrazovka, největší, jaká kdy byla na místě instalována, byla centrálním displejem pro podmanivou pohybovou grafiku a nepřeberné množství informací o vrcholu. 90″ LED obrazovky lemovaly středovou stěnu pro další mapování pohybové grafiky a také dvě další 16″ x 9′ obrazovky umístěné uprostřed místnosti pro prezentace a IMAG zachycení.


Více na Eventique.



Live konference pro Lidl

Prezentace výsledků a obchodníků pro Lidl česká Republika.

Live konference pro Lidl

Prezentace výsledků a obchodníků pro Lidl česká Republika.


X - RAY Instalace

Interaktivní rentgen je pohyblivou instalací, kterou je ideální využít při prezentaci nového produktu. Z našich klientů jej využívá například segment automotive - v minulosti značka Volkswagen pro prezentaci nového modelu řady Passat. Grafika na dotykové LED obrazovce kopíruje tvary objektu a dostává se pod jejich povrch jako rentgen. Na obrazovce jsou dynamicky zpracovanou formou prezentované klíčové informace o parametrech vozu a jeho důležitých vlastnostech. Obrazovka umožňuje diváka pouhým dotykem převést k dalším specifikacím produktu. X Ray je skvělým prostředkem v rámci interactive design pro showroomy a veletrhy. Tímto způsobem snadno získáte potřebnou pozornost a odlišíte se od fádních prezentací konkurence.


X - RAY Instalace

Interaktivní rentgen je pohyblivou instalací, kterou je ideální využít při prezentaci nového produktu. Z našich klientů jej využívá například segment automotive - v minulosti značka Volkswagen pro prezentaci nového modelu řady Passat. Grafika na dotykové LED obrazovce kopíruje tvary objektu a dostává se pod jejich povrch jako rentgen. Na obrazovce jsou dynamicky zpracovanou formou prezentované klíčové informace o parametrech vozu a jeho důležitých vlastnostech. Obrazovka umožňuje diváka pouhým dotykem převést k dalším specifikacím produktu. X Ray je skvělým prostředkem v rámci interactive design pro showroomy a veletrhy. Tímto způsobem snadno získáte potřebnou pozornost a odlišíte se od fádních prezentací konkurence.



Komerční Banka konference

Live konference pro jeden z nejvýzmamnějších českých bankovních domů. Event byl realizován spolu s Event Aréna.

Komerční Banka konference

Live konference pro jeden z nejvýzmamnějších českých bankovních domů. Event byl realizován spolu s Event Aréna.