Engage Prague 2015 by Social Bakers

Prestižní celosvětová konference na téma sociálních médií. Vítěz European Best Event Award v kategorii Konference.


Ve spolupráci s JAD Production jsme realizovali prestižní celosvětovou konferenci Engage Prague 2015 zaměřenou na inovace a trendy v oblasti marketingu a sociálních médií. Se zapojením Ventuz jsme zaštítili vizualizaci obsahu pro každého z mluvčích, motion grafiku i sofistikovaný videomapping. Celý event jsme živě streamovali na YouTube klienta, přenos jsme doplnili potřebnou grafikou.


Showcase zde.


Engage Prague 2015 by Social Bakers

Prestižní celosvětová konference na téma sociálních médií. Vítěz European Best Event Award v kategorii Konference.


Ve spolupráci s JAD Production jsme realizovali prestižní celosvětovou konferenci Engage Prague 2015 zaměřenou na inovace a trendy v oblasti marketingu a sociálních médií. Se zapojením Ventuz jsme zaštítili vizualizaci obsahu pro každého z mluvčích, motion grafiku i sofistikovaný videomapping. Celý event jsme živě streamovali na YouTube klienta, přenos jsme doplnili potřebnou grafikou.


Showcase zde.



AXIS Communications: série virtuálních konferencí

BEA 2021 shortlist v kategorii " Use of technology". Pro AXIS Communications jsme realizovali sérii virtuálních eventů. Vůbec první virtuální akce Axis Kick off Meeting se konala pro 5 regionů, zaměřená byla na zapojení zaměstnanců a zábavu. Hlavní náplní eventu byly rozhovory pořádané z greenscreenů přímo v kancelářích Axis v 6 různých zemích/lokacích s desítkami připojených účastníků online. Pro online účastníky byly připravené různé gamifikace a velký počet interaktivních funkcí zvyšujích výrazně engagement.


Více v článku Marketing a Media.


AXIS Communications: série virtuálních konferencí

BEA 2021 shortlist v kategorii " Use of technology". Pro AXIS Communications jsme realizovali sérii virtuálních eventů. Vůbec první virtuální akce Axis Kick off Meeting se konala pro 5 regionů, zaměřená byla na zapojení zaměstnanců a zábavu. Hlavní náplní eventu byly rozhovory pořádané z greenscreenů přímo v kancelářích Axis v 6 různých zemích/lokacích s desítkami připojených účastníků online. Pro online účastníky byly připravené různé gamifikace a velký počet interaktivních funkcí zvyšujích výrazně engagement.


Více v článku Marketing a Media.



Konference Unipetrol

Alternativní paliva, sdílení automobilů nebo autonomní řízení - to jsou některá z témat druhého ročníku konference Reactions Conference pořádané Unipetrolem, která se konala ve fóru Forum Karlín v Praze 11. října.

Konference získala ocenění jako nejlepší B2B event roku 2017.

Konference Unipetrol

Alternativní paliva, sdílení automobilů nebo autonomní řízení - to jsou některá z témat druhého ročníku konference Reactions Conference pořádané Unipetrolem, která se konala ve fóru Forum Karlín v Praze 11. října.

Konference získala ocenění jako nejlepší B2B event roku 2017.


GLOBSEC 2020

Strategická konference, která patří vedle meetingů v Davosu a Mnichově k nejvýznamnějším bezpečnostním konferencím na světě. Hlavním tématem bylo mapování bezpečnostních trendů a posilování transatlantické spolupráce. Zajistili jsme komplexní řešení konceptu virtuální komunikace a připravili podmínky pro bezchybný live stream a pokročilý design 3D virtuálního studia zasazeného do brand identity. Smazali jsme rozdíl mezi fyzickou přítomností na místě a vzdáleným připojením - diváci byli v sále i online, stejně tak speakeři. Akce se uskutečnila ve spolupráci s Pozitiv, s.r.o. a event platformou Happenee.

Akce získala 1. cenu v kategorii B2B České eventové asociace 2021 a rovněž GRAND PRIX 2021.


GLOBSEC 2020

Strategická konference, která patří vedle meetingů v Davosu a Mnichově k nejvýznamnějším bezpečnostním konferencím na světě. Hlavním tématem bylo mapování bezpečnostních trendů a posilování transatlantické spolupráce. Zajistili jsme komplexní řešení konceptu virtuální komunikace a připravili podmínky pro bezchybný live stream a pokročilý design 3D virtuálního studia zasazeného do brand identity. Smazali jsme rozdíl mezi fyzickou přítomností na místě a vzdáleným připojením - diváci byli v sále i online, stejně tak speakeři. Akce se uskutečnila ve spolupráci s Pozitiv, s.r.o. a event platformou Happenee.

Akce získala 1. cenu v kategorii B2B České eventové asociace 2021 a rovněž GRAND PRIX 2021.



Moonshot od Aspen CE

Moonshot Platform byla realizována ve spolupráci s JAD Production. Tato virtuální konference propojovala účastníky z celého světa v reálnem čase a byla doplněna unikátně řešenou interaktivitou pro zapojení publika.

Moonshot od Aspen CE

Moonshot Platform byla realizována ve spolupráci s JAD Production. Tato virtuální konference propojovala účastníky z celého světa v reálnem čase a byla doplněna unikátně řešenou interaktivitou pro zapojení publika.


The Anti-Panic Platform konference

Ve spolupráci s JAD Productions jsme v dubnu 2020 realizovali první český virtuální event. Jednalo se o setkání s lídry českého byznysu. Během panelové diskuse se zapojilo dvanáct osobností různých segmentů podnikání. V rámci virtuálního studia jsme poskytli možnost interaktivního hlasování pro všechny účastníky streamu. Do přenosu se zapojila i bývalá americká ministryně zahraničí Madeleine Albrightová.


Akce získala prestižní BEA ocenění, a to hned v několika kategoriích.


The Anti-Panic Platform konference

Ve spolupráci s JAD Productions jsme v dubnu 2020 realizovali první český virtuální event. Jednalo se o setkání s lídry českého byznysu. Během panelové diskuse se zapojilo dvanáct osobností různých segmentů podnikání. V rámci virtuálního studia jsme poskytli možnost interaktivního hlasování pro všechny účastníky streamu. Do přenosu se zapojila i bývalá americká ministryně zahraničí Madeleine Albrightová.


Akce získala prestižní BEA ocenění, a to hned v několika kategoriích.



Direct Pojišťovna

Ve spolupráci s JAD Productions jsme v květnu 2020 uskutečnili první B2B2C online e-konferenci Direct pojišťovny. Připravili jsme animované intro s na míru připraveným hudebním podkresem. Pro trojici moderátorů, kterými byli členové představenstva, jsme vydesignovali virtuální prostředí zasazené do sympatických kulis alpských hor. Naše virtuální studio bylo směsicí skutečných dekorací a 3D generované motion grafiky. Udrželi jsme pozornost všech účastníků a dosáhli vysoké angažovanosti díky dobře strukturovanému scénáři, gamifikaci a zábavnému živému skicování.

Event získal BEA Award, a to první místo v kategorii Digital Transformation.


Direct Pojišťovna

Ve spolupráci s JAD Productions jsme v květnu 2020 uskutečnili první B2B2C online e-konferenci Direct pojišťovny. Připravili jsme animované intro s na míru připraveným hudebním podkresem. Pro trojici moderátorů, kterými byli členové představenstva, jsme vydesignovali virtuální prostředí zasazené do sympatických kulis alpských hor. Naše virtuální studio bylo směsicí skutečných dekorací a 3D generované motion grafiky. Udrželi jsme pozornost všech účastníků a dosáhli vysoké angažovanosti díky dobře strukturovanému scénáři, gamifikaci a zábavnému živému skicování.

Event získal BEA Award, a to první místo v kategorii Digital Transformation.



Microsoft Growth Week konference

Globální konference společnosti Microsoft propojila týmy USA, Evropy a Asie. Díky využití holografického přenosu se mohli účastníci z různých kontinentů ocitnout vedle sebe. Event byl vysílán do 15 zemí světa v 10 různých časových pásmech od USA po Indii. Vznikly 2 varianty konference pro 2 oblasti - Pacifik/ Střední Východ a Evropa/ Amerika. Jednotlivé sessions pak běžely nonstop. Některé sessions byly zdvojené, což umožnilo účastníkům komfortní účast vzhledem k jejich časovému pásmu. Všichni účastníci konference obdrželi digitální "goodie bag". Součástí konference byly nejrůznější gamifikace v brandu klienta. Event byl realizován spolu s Happenee a Extroverts.


Event získal 3. místo v ČEA awards 2021 v sekci B2E.


Microsoft Growth Week konference

Globální konference společnosti Microsoft propojila týmy USA, Evropy a Asie. Díky využití holografického přenosu se mohli účastníci z různých kontinentů ocitnout vedle sebe. Event byl vysílán do 15 zemí světa v 10 různých časových pásmech od USA po Indii. Vznikly 2 varianty konference pro 2 oblasti - Pacifik/ Střední Východ a Evropa/ Amerika. Jednotlivé sessions pak běžely nonstop. Některé sessions byly zdvojené, což umožnilo účastníkům komfortní účast vzhledem k jejich časovému pásmu. Všichni účastníci konference obdrželi digitální "goodie bag". Součástí konference byly nejrůznější gamifikace v brandu klienta. Event byl realizován spolu s Happenee a Extroverts.


Event získal 3. místo v ČEA awards 2021 v sekci B2E.



Porsche Taycan Launch

Ve spolupráci s agenturou Renegadz a divadelní company Cirk LaPutyka jsme připravili celovečerní program k příležitosti uvedení prvního elektromobilu Taycan značky Porsche na trhu CEE. Akce se tematicky uskutečnila v netradičním prostoru EGU - HV laboratoři vysokého napětí v Běchovicích. Během programu jsme zkombinovali interior & exterior mapping, podpořili multimediálním obsahem a videomappingem akrobatickou performance a připravili konceptuální light design.

Event získal ocenění České eventové asociace v roce 2020, konkrétně 3. místo v kategorii B2B.


Porsche Taycan Launch

Ve spolupráci s agenturou Renegadz a divadelní company Cirk LaPutyka jsme připravili celovečerní program k příležitosti uvedení prvního elektromobilu Taycan značky Porsche na trhu CEE. Akce se tematicky uskutečnila v netradičním prostoru EGU - HV laboratoři vysokého napětí v Běchovicích. Během programu jsme zkombinovali interior & exterior mapping, podpořili multimediálním obsahem a videomappingem akrobatickou performance a připravili konceptuální light design.

Event získal ocenění České eventové asociace v roce 2020, konkrétně 3. místo v kategorii B2B.



BB Centroom

Interaktivní showroom BB Centroom vznikl propojením 3D modelu developerského projektu od Passerinvest Group v Praze a vizuální projekce. Uživatelem vybraná obsahová část je kromě zobrazení na zdi showroomu doplněna světelnou interpretací na modelu projektu.

Projekt se stal v soutěži Fénix Content Marketing vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.

BB Centroom

Interaktivní showroom BB Centroom vznikl propojením 3D modelu developerského projektu od Passerinvest Group v Praze a vizuální projekce. Uživatelem vybraná obsahová část je kromě zobrazení na zdi showroomu doplněna světelnou interpretací na modelu projektu.

Projekt se stal v soutěži Fénix Content Marketing vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.